h1

h2

h3

h4

h5
h6
http://join2-wiki.gsi.de/foswiki/pub/Main/Artwork/join2_logo100x88.png

Kurzfristige Umstellung und langfristiges Potenzial : Digital gestützte Formate in der Lehrer*innenfortbildung

; ;

In
Ludwigsburger Beiträge zur Medienpädagogik 22, Seiten/Artikel-Nr.:1-13

ImpressumLudwigsburg : Interdisziplinären Zentrums für Medienpädagogik und Medienforschung

ISSN2190-4790

Online
DOI: 10.18154/RWTH-2022-04534
DOI: 10.21240/lbzm/22/15
URL: https://publications.rwth-aachen.de/record/845263/files/845263.pdf

Einrichtungen

  1. Lehr- und Forschungsgebiet Didaktik der Mathematik (112320)
  2. Lehrerbildungszentrum (001210)
  3. Fachgruppe Mathematik (110000)

Projekte

  1. LBZ-01 - Publikationen Lehramt RWTH Aachen aus der Fakultät 1 (LBZ-01) (LBZ-01)
  2. LBZ - Publikationen Lehramt RWTH Aachen (LBZ) (LBZ)

OpenAccess:
Download fulltext PDF

Dokumenttyp
Journal Article

Format
online

Sprache
German

Anmerkung
Peer reviewed article

Interne Identnummern
RWTH-2022-04534
Datensatz-ID: 845263

Beteiligte Länder
Germany

 GO


Creative Commons Attribution CC BY 4.0 ; OpenAccess

QR Code for this record

The record appears in these collections:
Document types > Articles > Journal Articles
Faculty of Mathematics, Computer Science and Natural Sciences (Fac.1) > Department of Mathematics
Publication server / Open Access
Central and Other Institutions
Public records
Publications database
110000
001210
112320

 Record created 2022-05-03, last modified 2024-03-11


OpenAccess:
Download fulltext PDF
Rate this document:

Rate this document:
1
2
3
 
(Not yet reviewed)