- AutorIn
- Helena Bukvova
- Titel
- Educational Design of an Integrative eGovernment Qualification Approach
- Untertitel
- Educational Design of an Integrative eGovernment Qualification Approach
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-23307
- Datum der Einreichung
- 02.03.2006
- Datum der Verteidigung
- 02.03.2006
- Abstract (EN)
- The thesis presents a model, suitable for the design of any type of qualification in integrative eGovernment education. The integrative approach combines education of adult learners and students and promotes international cooperation.
- Freie Schlagwörter (DE)
- eGovernment, Lernarrangement, Learning Design, Patterns, Pattern Language, Muster, pädagogische Muster, Weiterbildung, Hochschulunterricht
- Freie Schlagwörter (EN)
- eGovernment education, integrative education, eGovernment, lifelong learning, experiential learning, networked learning, blended learning, patterns, pattern language, pedagogical patterns
- Klassifikation (DDC)
- 330
- Klassifikation (RVK)
- QP 370, DP 1960, AL 40450
- BetreuerIn
- Prof. Dr. rer. pol. habil. Eric Schoop
- Verlag
- Technische Universität Dresden, Dresden
- Förder- / Projektangaben
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-23307
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 04.08.2009
- Dokumenttyp
- Diplomarbeit
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis