- AutorIn
- Marc Schäfer
- Titel
- Concept Literacy in Mathematics and Science: experiences with the development and use of a multilingual resource book in Xhosa, Zulu, English and Afrikaans in South Africa
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-80926
- Quellenangabe
- Proceedings of the tenth International Conference Models in Developing Mathematics Education. - Dresden : Hochschule für Technik und Wirtschaft, 2009. - S. 512 - 516
- Quellenangabe
- Proceedings of the tenth international conference Models in developing mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- seltene Muttersprachen, Lesen und Schreiben, Alphabetisierungskonzept
- Freie Schlagwörter (EN)
- indigenous languages, concept literacy
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2009
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-80926
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 09.05.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis