- AutorIn
- Olga Graumann
- Titel
- A Good Instruction in Mathematics Education should be Open but Structured
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82517
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 122 - 126
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Erfolgreicher Mathematikunterricht, offener Unterricht, strukturierter Unterricht, Beispiele aus eigener Erfahrung
- Freie Schlagwörter (EN)
- Effective instruction, open arrangements, structured instruction, examples of own experiences
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82517
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 15.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis