- AutorIn
- Mellony Graven
- Titel
- Do South African Mathematics teachers need narrative therapy?
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82525
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 127 - 132
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Persönlichkeit des Mathematiklehrenden, Moral, Fortbildung des Mathematiklehrers, Gemeinschaften aus der Praxis
- Freie Schlagwörter (EN)
- mathematics teacher identity, morale, mathematics teacher development, communities of practice
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82525
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 15.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis