- AutorIn
- Eric D. Packenham
- Titel
- Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Development: Pathways for Universities to Promote Success
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82938
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 248 - 253
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- STEM, Wissenschaft, Technik, Ingenieurwissenschaften, Mathematik, Zusammenarbeit, Wege
- Freie Schlagwörter (EN)
- STEM, Science, Technology, Engineering, Mathematics, collaboration, pathways
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82938
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis