Stenger, Ursula (2017). Schweigendes Wissen in der frühen Kindheit erforschen. In: Handbuch Schweigendes Wissen. Erziehung, Bildung, Sozialisation und Lernen, pp. 342-354. Beltz Juventa. ISBN 978-3-7799-4364-8

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Stenger, UrsulaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-297787
Title of Book: Handbuch Schweigendes Wissen. Erziehung, Bildung, Sozialisation und Lernen
Page Range: pp. 342-354
Number of Pages: 874
Date: 2017
Publisher: Beltz Juventa
ISBN: 978-3-7799-4364-8
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29778

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item