Panagiotopoulou, Argyro (2017). Ethnographische Zugänge zur Erforschung von Mehrsprachigkeit. In: Sprachliche Bildung - Grundlagen und Handlungsfelder, pp. 235-248. ISBN 978-3-8309-3389-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Panagiotopoulou, ArgyroUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-354127
Title of Book: Sprachliche Bildung - Grundlagen und Handlungsfelder
Page Range: pp. 235-248
Number of Pages: 378
Date: 2017
ISBN: 978-3-8309-3389-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35412

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item