Weber, Birgit (2019). Welche curricularen Handlungsspielräume existieren für die ökonomische Bildung? In: Was ist gute ökonomische Bildung? Leitfaden für den sozioökonomischen Unterricht, pp. 44-56. Wochenschau. ISBN 978-3-7344-0831-1

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Weber, BirgitUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-532868
Title of Book: Was ist gute ökonomische Bildung? Leitfaden für den sozioökonomischen Unterricht
Series Name: Ökonomie unterrichten
Page Range: pp. 44-56
Number of Pages: 208
Date: 2019
Publisher: Wochenschau
ISBN: 978-3-7344-0831-1
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Social sciences
Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53286

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item