Problem solving in mathematics education : "problem solving learning – possibilities to measure the problem solving performance" ; proceedings of the 12th ProMath Conference, September 10 - 12, 2010 in Jena

ProMath is a small group of didacts of mathematics, who have the common scientific interest on problem solving activities in mathematics education. The 12th meeting of this group, the 12th international ProMath Conference was hold at the Friedrich-Schiller-University of Jena, Germany, 10-12 Septembe...

Weitere Beteiligte: Szücs, Kinga (Herausgeber)
Dokumenttypen:Konferenzveröffentlichung
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2015
Publikation in MIAMI:10.07.2015
Datum der letzten Änderung:03.01.2023
Reihe:Ars Inveniendi et Dejudicandi, Bd. 1
Verlag/Hrsg.: WTM-Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:Mathematikunterricht; Problemlösen; Kongress
Fachgebiet (DDC):370: Bildung und Erziehung
510: Mathematik
Rechtlicher Vermerk:© 2015 WTM – Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien, Münster
Lizenz:InC 1.0
Sprache:English
Anmerkungen:Druckausg.: Szücs, Kinga (Hrsg.): Problem solving in mathematics education : "problem solving learning - possibilities to measure the problem solving performance" ; proceedings of the 12th ProMath Conference, September 10 - 12, 2010 in Jena. Münster : WTM, 2011. (Ars Inveniendi et Dejudicandi ; 1), ISBN 978-3-942197-16-8
Format:PDF-Dokument
ISBN:978 3-942197-73-1
URN:urn:nbn:de:hbz:6-79209661696
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-79209661696
Onlinezugriff:wtm_isbn-978-3-942197-73-1.pdf
Diese Veröffentlichung ist für die Nutzung eingeschränkt. Falls Sie das Dokument nicht öffnen können, wenden Sie sich bitte für weitere Informationen an den Servicepunkt Publizieren der ULB Münster (miami@uni-muenster.de).

ProMath is a small group of didacts of mathematics, who have the common scientific interest on problem solving activities in mathematics education. The 12th meeting of this group, the 12th international ProMath Conference was hold at the Friedrich-Schiller-University of Jena, Germany, 10-12 September 2010. This volume contains almost all the papers regarding to the presentations which were given during the meeting.