Why and how should initial alphabetization in a "Strong Language" precede teaching and learning in a "Language of Wider Communication" even in strongly multilingual countries? : A survey of the current state of an old debate

Verfasser: Müller, Tessa
Weitere Beteiligte: Naumann, Jens (Gutachter)
FB/Einrichtung:FB 06: Erziehungswissenschaft und Sozialwissenschaften
Dokumenttypen:Master-/Diplomarbeit
Medientypen:Text
Erscheinungsdatum:2005
Publikation in MIAMI:11.09.2006
Datum der letzten Änderung:17.11.2015
Angaben zur Ausgabe:[Electronic ed.]
Schlagwörter:(School-) Language Policy; Initial Alphabetization in the "Strong Language" of Learners
Fachgebiet (DDC):370: Bildung und Erziehung
Lizenz:InC 1.0
Sprache:Deutsch
Format:PDF-Dokument
URN:urn:nbn:de:hbz:6-71639667355
Permalink:https://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:hbz:6-71639667355
Onlinezugriff:ex_arbeit_mueller.pdf

Kein Abstract verfügbar.