Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dx.doi.org/10.18419/opus-10389
Autor(en): Braun, Thorsten
Titel: Applied theory of science in higher education development
Erscheinungsdatum: 2014
Dokumentart: Konferenzbeitrag
Konferenz: Educational Development in a Changing World (ICED, 2014, Stockholm)
URI: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-ds-104066
http://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/10406
http://dx.doi.org/10.18419/opus-10389
Bemerkungen: The presentation was held at June 16th 2014 in Stockholm.
Zusammenfassung: The presentation reflects on the potential of Theory of Science as a tool for improved learning outcomes. It is argued, that a fundamental description of disciplinary borders and assumptions are helpful for student development and the acquisition of knowledge.
Enthalten in den Sammlungen:13 Zentrale Universitätseinrichtungen

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ICED 2014 Full Paper 140608-E-1087 Braun.pdfFull Paper287,77 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
ICED 2014 140610 ICED Presentation.pdfPresentation792,06 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repositorium sind urheberrechtlich geschützt.