Stenger, Ursula (2017). Diversität in der Pädagogik der frühen Kindheit: Analysen und Perspektiven. In: Diversität in der Pädagogik der frühen Kindheit. Im Spannungsfeld zwischen Konstruktion und Normativität, pp. 36-55. Beltz Juventa. ISBN 978-3-7799-3476-9

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Stenger, UrsulaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-297792
Title of Book: Diversität in der Pädagogik der frühen Kindheit. Im Spannungsfeld zwischen Konstruktion und Normativität
Page Range: pp. 36-55
Number of Pages: 288
Date: 2017
Publisher: Beltz Juventa
ISBN: 978-3-7799-3476-9
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29779

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item