Martin, Alexander (2019). Lehrkräftefortbildungen als Promotoren für Praxistransfer: Ein Vorschlag zur Reorganisation der Fortbildungsstruktur. In: Praxistransfer in der tertiären Bildungsforschung. Modelle, Gelingensbedingungen und Nachhaltigkeit, pp. 185-194. Hamburg: University Press. ISBN 978-3-943423-72-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Martin, AlexanderUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-529373
Title of Book: Praxistransfer in der tertiären Bildungsforschung. Modelle, Gelingensbedingungen und Nachhaltigkeit
Page Range: pp. 185-194
Number of Pages: 232
Date: 2019
Publisher: University Press
Place of Publication: Hamburg
ISBN: 978-3-943423-72-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52937

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item